Deskripsi Singkat

Deskripsi singkat mengenai dosen yang bersangkutan belum terisi

Luh Indrayani
Pendidikan
Mata kuliah yang diampu
Email Dosen
#luh.indrayani@undiksha.ac.id
Status Sertifikasi
BELUM SERTIFIKASI
PENELITIAN

JURNAL ILMIAH

Santosa, Made Hery dan Luh Indrayani. 2025. "ChatGPT in English Language Learning: User Experience and Enjoyment Among Students and Teachers". Journal Of Educational Study. English Language Education STKIP Agama Hindu Singaraja . Vol.5,

Indrayani, Luh, Ni Putu Astiti Pratiwi dan I Ketut Resika Arthana. 2025. "ELSA Speak as a Speaking Partner: A Mixed-Methods Study in an Indonesian Higher Education Context". Journal Of Education And Teaching. Faculty of Teacher Training and Education, Muhammadiyah University of Kendari. Vol.6,

Indrayani, Luh. 2025. "Exploring Cognitive Development Through Speaking: How Do E-Portfolios Strengthen Speaking Skills? Introduction, Literature Review, Method, Result and Discussion, Conclusion". Journal Of Psychology And Instruction. Universitas Pendidikan Ganesha. Vol.9,

Indrayani, Luh. 2025. "The The Influence of using MALL on EFL Students’ Language Learning". International Journal Of Language And Literature. Universitas Pendidikan Ganesha. Vol.9,

Santosa, Made Hery dan Luh Indrayani. 2024. "A Systematic Literature Review the Use of Quizizz on EFL Students’ Vocabulary Mastery: A Shift from Pandemic to Post-Pandemic". Journal Of Educational Study. English Language Education STKIP Agama Hindu Singaraja . Vol.4,

Santosa, Made Hery dan Luh Indrayani. 2024. "Transforming EFL instruction: A systematic review of chatbot integration in English language learning". Jurnal Pendidikan Bahasa Inggris Undiksha. Universitas Pendidikan Ganesha. Vol.12,

Indrayani, Luh, G.A.P. Suprianti dan I Ketut Resika Arthana. 2024. "Efl Students’ Learning Styles Preference And Problems Encountered In Critical Reading Course". Jurnal Imiah Pendidikan Dan Pembelajaran 8 (2), 227-234, 2024 . Universitas Pendidikan Ganesha. Vol.8,

Suprianti, G.A.P., Luh Gd Rahayu Budiarta dan Luh Indrayani. 2024. "Powtoon: Does It Promote Primary Students’ Autonomous Learning?". Journal Of English Education And Teaching (JEET). Universitas Bengkulu. Vol.8,

PENGABDIAN
No Tahun Masuk Strata Negara Universitas Bidang Ilmu Tahun Lulus Predikat
No Tahun Masuk Strata Negara Universitas Bidang Ilmu Tahun Lulus Predikat
No Golongan Pangkat No SK Tanggal SK TMT TGL TERIMA SK
1 X 41526/M/01/2023 31 Juli 2023 1 Agustus 2023 4 September 2023
No Golongan Pangkat No SK Tanggal SK TMT TGL TERIMA SK
No Tanggal (Masuk - Lulus) Strata Negara Universitas Beasiswa Status Jenis Belajar
No Tanggal (Masuk - Lulus) Strata Negara Universitas Beasiswa Status Jenis Belajar
Riwayat Jabatan (Fungsional)
No Fungsional No SK Tanggal SK TMT
1 Asisten Ahli 5068/UN48/KP/2023 28 Agustus 2023 1 September 2023
No Fungsional No SK Tanggal SK TMT
Riwayat Jabatan (Struktural)
No Jabatan Struktural Unit Kerja No SK Berlaku Tanggal SK
1 Anggota Gugus Kendali Mutu Fakultas Fakultas Bahasa dan Seni 55/UN48.7/DT/2025 1 Januari 2025 s/d 31 Desember 2025 7 Januari 2025
No Jabatan Struktural Unit Kerja No SK Berlaku Tanggal SK
No Status Ikatan Kerja Status Dosen Saat Ini TMT
1 PPPK Aktif 1 September 2023
No Status Ikatan Kerja Status Dosen Saat Ini TMT
Luh Indrayani, S.Pd., M.PdPendidikan Bahasa Inggris (S1)PPPK - Aktif